påsklov.

Nu har jag påsklov! Jag är HELT LEDIG fram till och med onsdag. Så hiiiiimla underbart! Imorgonbitti åker vi upp till mamma och pappa och firar påsk med familj och släkt, plus firar mina gudföräldrars dotter på 18-årsdagen. På söndag åker Amanda till Göteborg och jag och Anders till Kalmar.

Storebror och hans sambo ska till sambos familj i Norrland och de åker imorgon så dem träffar vi inte. Trååååkigt! Men det braiga är att pappa hämtar dem på Tottes jobb och skjutsar upp dem till deras tåg som går vi 14.50 samtidigt hämtar han oss vars buss kommer in 14.20 - peeeeeeeerfekt! :)

Nu ska jag NJUTA av ledigheten, mums! Vi har bjudit Johanna på middag, lite som tack för att hon ska mata katterna och tömma bajslådan, medan vi är i 08-land. TACK!

Nu ska jag göra något annat. Hihi.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själva, de var mysigt å väldans gott ska nog sno receptet elr lägga ett bud på Anders :-) Ha de nu bra i 08-land så ska jag ta hand om vilddjuren, uha hur ska de gå :-) Pöss å Kram

2008-03-19 @ 20:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0