internationella kvinnodagen.

Idag fyller min kusin Pelle år och jag undrar varför det inte finns någon internationell mansdag? Är inte det att trycka ner? Äsch. Orkar inte diskutera det idag.

Idag förresten. Såhär har det sett ut hittills.

  • Steg upp 7.15 med Anders som skulle till jobbet
  • 7.45-8.45 gick jag promenad och lyssnade på älskade Ring så spelar vi på P4
  • 8.45-10-tiden så duschade jag, åt mumsig frukost och klädde mig
  • Sen pluggade jag och såg Kallur gå vidare. Pluggade inte tenta utan en annan examinationsuppgift...
  • Tvättat sen kl 12 har jag också gjort.
  • Städat badrummet.
  • Varit en sväng på stan och köpt te (med chokladsmak!), ett halsband och en hood på H&M (det var halva priset idag!).
  • Sen så har jag ätit lite kakor och druckit mjölk.
  • Och så ringde mamma, det var oerhört skönt att prata med mamma. PUSS! Hon berättade att hon plockat blåsippor!
Och nu ska jag snart gå ner i tvättstugan, sen är det tydligen repris på Så ska det låta kl 17, samtidigt ska jag skala potatis till middagen och sen laga middag som förhoppningsvis är klar till 18.10 ungefär, då Anders kommer hem från jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0