delkursslut.

Så var de delkursen avklarad. Betyget är inte satt än, men ändå. Känns fint som snus :) Så nu går jag inte skolens förens på måndag, wihi! Dock så ska vi både skriva och läsa något tills dess men jag vet inte hur jag ska skriva... Vi ska skriva hur det var när vi lärde oss läsa, tror de att man minns det!? Nåja.

I eftermiddag tar jag i alla fall ledigt. Sköööönt. Iofs har jag ju varit ledig från och med torsdags till kl 9 idag, men jag vill känna att jag avslutat en kurs vilket jag brukar fira med LEDIGT. Så det så. Dock ska jag fixa lite med papper och sådär, som har med kursen att göra. En starta är att skicka in läromedelsgranskningen som vi redovisade idag. Deadline är imorgon, jag har varit klar i öve en vecka och fortfarande inte skickat in det. Men jag grejade lite med det imorse. Stavfel och sådant.

Ska sätta på mig mysbyxor och sen fixa. Sen kanske det blir en liten film, jaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0