dåtiden, så nära.

Jag fick min första digitalkamera när jag fyllde 18 år. Innan dess så fotade jag min med webcamera. Finns några scannde bilder. Här kommer ett smakprov, ingen kronologisk ordning över huvud taget.



1. Min 17-årsdag. En av de bästa födelsedagarna i mitt liv! 2. Jag leker framför webcameran. 3. Jag är söt! 4. HAHA! 5. Jag på nyår 99/00. 6. Jag på Lunarstorms kontor, haha. 7. Jag är ynka 15 år men rätt söt ;) 8. Modell för nässpray, eller nåt... 9. Jag i naturen hemma 10. Balen i nian. Jag står mellan Jenny och Maria, de i typ vita klänningar. 11. När Elli fyllde 18 år. Den där bilden symboliserar gymnasiet rätt bra :) TOKIGT!




1. Mina guldfiskar. Vett, Etikett och Fräs. 2. IRL01, en tillställning då vi träffades massa folk från nätet. Jag är näst längst till höger... Snart 16 år. 3. Studentfotot! Ni får fasiken hitta mig själv. 4. Jag är jäkla het. Full är jag också. 5. Findus! 6. Felix! 7. Jag ser helt galen ut. 8. Fest i Varberg. 9. Studentfest på Crazy Horse i hufvudstaden. Med Krister! 10+11. Arvikafestivalen! Yeah! 12. Kraftwerk på Arvikafestivalen, yeah!




1. På KGB i Sthlm med en massa coola internetmänniskor. 2. Jag och Marina på Täljekällaren i Södertälje. 3. Mitt första foto på Anders, så djefla snygg! 4. Nyklippt, första veckan i 3e ring. 5. Jag på farmors 85-årsfest hemma hos mamma och pappa. 6. Godmorgon Elin! 7. Bus. Megabus. 8. Toka med krusat hår. 9. Rockbilly ;) 10. Hjälp!? 11: Wihi!


Det var ett litet smakprov av alla mina foton. Typ en promille och mest på mig. Men lite roligt måste ni ju hålla med om att det var... :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jättefina bilder på dig. :) kul att se!

2008-03-03 @ 20:40:57
URL: http://sommarvind.blogdrive.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0