christer och chips.

Inget bloggande på hela helgen. Fy skäms!

Lördag var det jobb och FEST. Gick bra på jobbet och jag köpte en fiiiin t-shirt till min käresta. FEsten bestod av MELODIFESTIVAL och jag är fett besviken på att Christer inte vann. Faaan. Men lite röster fick han av svenska folket, inklusive mig. Yeah!

Vi hade rrrrroligt och Titti blev upphov till att jag och Malin hoppade sönder en oöppnad chipspåse. Hopplahejsan, men vi fick ju oss ett härligt skratt. Sen dammsög jag. Minsann!

Sen välte soffan och Anders skadade handen.

Jag hade som mission under kvällen att peka finger på varenda foto, jag vet inte om jag lyckades.

Sen vet jag inte riktigt.

Sen gick vi hem och jag beställde mat på Olgas fast de hade stängt och jag köpte deras sita kokta korv.


 
1. Jag och Titti är sååå heta. 2. Jag glömde vilket finger man ska ha uppe 3. Chipskross!


Igår så sov vi tokigt länge och sedan tog vi bussen till IKEA där vi köpte insatser till vår Expedithylla. RÖDA,så himlans fint är det. Plus lite annat grejs. Och de sötaste kassarna, ni vet de blåa kassana på IKEA, de har sådana fast små! Jag köpte tre stycken, de kostade ju bara 4 kr styck. Hihi. Sen åt vi lunch/middag på Burger King sen gick vi till City Gross och köpte glas och lite godis. Sen åkte vi bussen hem. Väl hemma monterade vi insatser och sedan somnade jag i soffan typ. Med andra ord var jag vaken ca nio timmar igår. Haha. Ingen lång dag inte.

Nu är det dags för lite lunch, om jag är hungrig, sen bär det av till skolan och redovisning med snyggaste Power point-presentationen!

Kommentarer
Postat av: titti

till det där med damsugningen av chips bör tilläggas att inte dammsugaren sög upp chipsen så när lilla titi skulle städa så fick hon ställa sig och slå ut alla chips ut dammsugaren.... måttligt kul... nja :-)

2008-03-17 @ 11:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0