myyycket glad elin.

Min kärlek och jag ska har varit bjudna hem till mor och far över midsommar. Först skulle vi se till Anders blev ledig över midsommar och det blev han, hela helgen! Sen blev det lite lurigt eftersom den tjänst han fick på torsdagen är en sådan där man inte vet närman slutar. Men nu ordnades det så att en mycket snäll kollega bytte med Anders så han slutar kl 16, vilket innebar att vi kunde boka biljetter så vi åker redan 16.46, hurra! Sen hem på söndagen, men det pratar vi inte mer om. Så bra och TACK ÄLSKADE PÄRON för biljetterna. Utom dem hade det aldrig gått. Sjukt dyrt är det och priset på tur-resan hade gått upp typ 60 kronor nu sen lunch-tid. Knäppt och fördjävligt.

Och så har jag bakat bullar. 10 kanelbullar och 29 chokladbullar. Och de blev goda, väldigt goda. Jag retades lite med bullälskande pappa och MMS:ade en bild och när jag ringde och berättade att jag bokat biljetter så hörde jag pappa i bakgrunden "ta med sådana där till mig!", hihi. Söta pappa! Och världens snällaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0