min oas.

Det behövs inte så många ord. Men det är det här jag lever i när jag är hemma hos mor och far:


 



1. En junikväll i Sörmlandsskogen. Njuter av kvällen innehållande betande älgar, rådjur och en galen fasan. 2. Världens underbaraste rosor. Doftar ljuvligt! 3. Gammal trappa till hundgården som ingen hund bor i. 4+5. Växtlighet!



1. Grindstolparna utan grind, så ska det vara. 2. Världens bäst grusväg. Jag älskar grusvägar. Våran egen väg! 3. Utsikt över skog, mark och Mälaren. 4. Världens finaste träd som precis slagit ut i blom! 5. En annan vy över Mälaren!




1. Smultronen är på G! 2. Mammas söta skyltar i landet. 3. Fin blommor på kökstrappen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0