lat elin.

Idag steg jag inte upp förän 7.50. Snark, snark. Men de började hamra på taket så jag kunde inte sova längre, men det var nog tur. Promenad och morgonbestyr (ni vet, dusch, frukost, påklädning osv). Sen satte jag mig framför datorn. Trillade över en blogg som tillhör en gammal parallellklasskompis. Hon har precis fått sitt andra barn och jag kunde inte motstå att läsa alla hennes inlägg om hur det har varit. Det tog en stund men var mysigt :)

Om mindre än två timmar ska jag infinna mig på jobbet. Innan dess borde jag äta lunch men jag åt frukost så pass sent att jag inte vet vad jag ska äta eller om jag ska äta. Och eftersom Anders jobbar sensent (kl 21 beräknat) och Amanda ska grilla med några kompisar så är jag enväldig härskare över middagen idag. Vilket förmodligen kommer innebära att den blir sen och intas i soffan framför TVn :)

Nu kanske jag ska ta och göra det där jag skrivit upp på att-göra-listan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0