huu!?

Hur ska jag gööööra? Ena sidan så borde jag ta det lugnt och njuta av att skolan är slut och bara göra sånt som jag vill, å andra sidan så borde jag plugga körkortsteori som en liten iller så jag kan ta det där jäkla rosa kortet någon gång.

Men jag kan verkligen inte bestämma mig för vaaaad. Bläääh. När jag tänkte högt igårkväll med Anders kom jag visserligen fram till att jag pluggar teori idag och imorgon och är ledig torsdag och fredag. Varför den uppdelningen är för att jag ska jobba idag och på onsdag så jag kan ändå inte riktigt ligga och lata mig på stranden/i soffan.

Men som det känns nu har jag verkligen ingen lust att gå till körskolan. Däremot kan man ju läsa i boken hemma. Hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0