v-vik.

Imorgon ska jag åka buss i två timmar och fyrtio minuter. Och när jag gjort är jag framme hos min älskade TITTI! Wiiie! Jag ska hälsa på henne i Västervik, där hon kommer ifrån och är och jobbar nu på sommaren. Och det ska bli så himlans rrrroligt! Minisemster, ny stad och framförallt - TRÄFFA TITTI. Vi har inte träffat varandra sen sista dagen i skolan som var för snart två månader sen! Titti-abstinens deluxe liksom.



HAHAHA. Det är det man kan säga om den här bilden.
OCH käääärlek! :)



Jag har precis packat och klart. Och jag är tokstolt över att jag endast kommer ha ETT par skor med mig, bortsett från promenadskorna Titti sa att jag skulle ha med. Så jag har bara dem nerpackade. I och för sig ska jag bara vara borta i två dygn, men till mamma och pappa hade jag med mig fem par skor och köpte fyra par. Haha. Skotok Elin!

Nu är det väl dags att se klart på homo-Allsång. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0