söndag 27/7.

Igår firades våra kissemissar sin 1-årsdag med annan mat. De nobbade dock fläskfilén de fick, men åt glatt upp maten som fanns i en burk som det stod Gourmet på. Blötmat är ju inte så vanligt för de små liven!

Igår även mamman och pappan vidare mot Skåne. Haft en myspyshelg med dem innehållande Lilla puben, Lånta fjädrar, grillning och Converseväska :) Snyggaste väskan i stan och min kära far köpte den till mig, tack pappan! Helgen gick alldeles för fort och tre minuter efter de åkt så värkte det i hjärtat av saknad :(

Anders och jag var på Kattrumpan och badade, det var premiärbad i Kalmar för oss och vattnet måste varit uppe i 22-23 grader. Dock var det lite äckligt.

Klockan 18 började pissmatchen mot MFF som vi förlorade och när Bagarn stänkte in 2-1 måler för Kalmar i 80:e minuten eller vad det var så satt vi på helspänn och tyckte det var alldeles för många minuter kvar. Vilket det även var... SKIT. AP hade vid 23-tiden skickat MFF:s låt till mobilen. Tack, tack ;) Vi var på KM och tittade och fy fasiiiiken var varmt det var. Så varmt att projektorn fick "temperatur error", förstår ni hur varmt det var!? Huaaaa.

Dock bestämde jag och Sara att vi skulle sola och bada hela dagen idag. Hon ringde nyss, så om drygt 30 minuter sitter vi i hennes lilla bil på väg mot en strand på Öland. Ska bli tokskönt! Nu ska jag packa matsäck. Hemmagjorda baguetter, lite bullar, kakor och saft. Och massa att läsa!

Hej svej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0