SATC-problemet.

I måndags var jag på Videorullen och frågade om de hyrde ut SATC, men de hyrde inte ut det över huvud taget så jag började bli smått panikslagen. Idag kom jag ihåg att stanna vi Videobolaget bakom polisen för att kolla där. "Hyr ni ut SATC-boxen?" frågade jag. "Neeeej" var svaret jag fick och paniken kom fram återigen och växte litegrand under någon sekund. Sedan fortsatte svaret med "Men vi hyr ut säsongerna för sig..." "JAAA, det är bara en säsong jag vill haaaa!!!" hurrade jag!

Så nu är mitt SATC-problem löst. Det blev en jäkligt dyr historia. 95 kornor fick jag lägga ut på kalaset. Han hävdade att man får ju ha filmen i en vecka - men jag behöver inte en vecka! Och det gick inte att förhandla med honom heller. Men men, nu är mitt delikata problem löst.

I-landsproblem - javisst. Men eftersom jag bor i ett i-land känns det rätt logiskt.

Kommentarer
Postat av: anneli

SATC är grymt bra!

2008-07-23 @ 14:49:06
URL: http://annelilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0