fredagskvällen.

Igårkväll så åt jag och Anders hemmagjorda kycklinghamburgare, det var goooott. Sen så kom Brorsan och Markstedt. Vi tjötade och drack och hade allmänt trevligt. Sen vandrade vi till Lilla puben där jag, förstås, drack Fot-is. Muuums. på vägen hem så skulle jag såklart ha nattamat så jag köpte en hamburgare på Kebabben. När jag stod och väntade, och pojkarna också förstås, så kom en kille med sin syster. Killen var helt galen och vi låg dubbelvikta av skratt. Haha. Och så köpte han pommes till mig, tack tack.

Det sköna är att det känns som söndag idag eftersom man varit sådär lagom pigg efter shot, vin, cider och drinkar. MEN DET ÄR BARA LÖRDAG (det var det som var det sköna...)! Vilket innebär att det är en dag till som min älskling är hemma med mig! Jag själv är ju hemma mest hela tiden. Jaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0