allsångsdag.

Idag är det tisdag vilket, som vi alla vet, betyder ALLSÅNG ikväll, wiiie!

Älskling steg upp 05:45, pussades hejdå en timme senare då jag också gick upp och snörade på mig dojorna och sedan gick min morgonpromenad. Liksom igår så var frukosten goood och lång. Läste tidningen och klappade på en gosig katt som låg och myste på stolen bredvid. Frukosten bestod av vaniljyoghurt med müsli, hårdkokt ägg, två mackor med ost och gurka, en kopp the samt ett halvt glas juice. Jag är rätt bra på att äta frukost nu för tiden. Förr åt jag en rostad macka och drack två glas juice. Heja liksom. Nu tycker jag frukosten är det bästa på hela dagen, typ. Framförallt om man varit ute och gått innan.

Nåja. Idag är planerna som igår. Körskolan, lunch, jobb, middag. Ska eventuellt trycka in ett besök på stan för att kolla på en byrå. Eller, se om det finns någon som passar och med rätt mått.

Till middag ska vi grilla. Hängmörad black angus filé (tror jag det hette, Anders säger att det är jättefint kött) till det ska jag göra en potatissallad som jag hittade recept på hos mamma och pappa och så ska vi ha vitlökssmör. MUMS. Det krävs typ ett glas vin till det där.

Och var är solen som Barometern lovat!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0