a-d + 1-4.

NU HAR JAG GJORT ALLA PÄRMARNA! Inte för att det gör så mycket för något. Men det känns ändå bra :) Hade  på tok för många fel på ett par pärmar som jag gjorde idag. Men min körskollärares dotter jobbar på kontoret och hon är så himlans snäll. Igår så gick vi igenom alla de frågor jag hade haft fel på i de pärmarna jag hade gjort då och idag gjorde vi samma sak med de pärmarna jag skrev idag. Jag vet inte om det är mycket fel men jag har inte haft fler än 11 fel på 40 frågor men jag ringer kring 5 fem i snitt kanske. Om man har två eller färre fel så är pärmen godkänd liksom. Och när alla pärmar är det så får man skriva provet! Och om jag fortsätter såhär kanske jag gör det innan skolan börjar den 1a september, vem vet :)

Hon berättade även att från just den 1a september så ändras reglerna. Man skriver och kör upp tillsammans typ. Skriver ena dagen och kör dagen efter typ. Och om du klarar den ena och missar den andra behöver du bara göra om den som du missat. Så till skillnad mot nu så kan du ha klarat uppkörningen men inte skrivningen.

Ja. Men för att min plan ska kunna gå så måste jag skriva innan den 1a september...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0