a, b, c, d och 1.

Dem pärmarna har jag nu gjort. Har 2, 3 och 4 kvar. Sen börjar jag om. Min körskolelärares dotter jobbar på körskolan med att rätta, svara i telefon osv. Hon satte sig ner med mig och gick igenom de fel jag hade haft i pärm a-d. Så himla sköööönt! Vissa saker står typ inte i boken plus att jag nu har facit, mouhaha :)

Hon rättade mina svar på pärm 1 lite fort innan jag gick, fyra fel bara! Hon berättade även att om man har två fel eller färre så är man "klar" med den pärmen. Och när man är klar med alla så bokar de tid för prov åt en. Jag vill ha det klart nuuuu.

Min tanke är att göra resterande pärmar imorgon och sedan gå igenom mina fel i 1-4 och sen börja om nästa vecka med alltihopa. Jaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0