skolaskolaskola.

Idag var det dags för skola igen efter julledigheten. Förlåt, jag menar julupphållet...

Temaarbetet fortsatte och vi gjorde ännu en ändring, men det känns bättre och kommer vara betydligt bättre :) Så imrogon skavi bränna en skiva så vi får alla låtar vi ska använda på samma skiva samt börja med det skriftliga som vi fortfarande inte riktigt vet vad det är för något... Huu.

På eftermiddagen satt jag i musikhuset och övade på tentalåten tills på onsdag. Snälla, snälla Mathilda följde med mig och var stöd :) Imorgon blir det mer övande och på onsdag måste jag fan sätta den, annars vet jag inte vad jag gör!

Kommentarer
Postat av: mini

Lycka till!! Det kommer gå fint! kram hannah

2008-01-08 @ 19:38:29
URL: http://hannahgange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0