klart för denna vecka.

Sådär. Nu har jag jobbat klart för denna vecka. Jag ser fram emot den 25e i februari :)

I onsdag och torsdags jobbade jag på vanliga jobbet, jobbade lite längre än vad jag brukar eftersom vi har rea och lite sådär. Igår så jobbade jag 7-19 på Lundgrens järn, där räknade jag skruvar... Vi inventerade - jag och Jossan + lite annat folk. Personalen blev riktigt imponerad. Det rum som jag och Jossan var i största delen av dagen brukade släpa efter 2-3 veckor och vi blev klara! :) Det var en massa låsgrejer och nycklar som Bosse hade hand om. En söt liten Bosse som har inspirerat mig till att byta karriär till låssmed :) Massa coola maskiner och förmodligen bättre betalt än förskolelärare...

Och idag var det min lördag på jobbet så idag var det också jobb. Och imorgon är jag ledig och på måndag börjar skolan igen. Och sen så har jag ju gitarromtenta på onsdag så det behöver övas, borde börja imorgon... Räcker nog inte med måndag och tisdag. Men jag måste faaaen klara det här nu.

Ikväll ska vi äta panerad rödspätta, potatis och remouladsås, sluuuuuurp!

Kommentarer
Postat av: A.P.

Kram och puss tillbaka =) Behöver du hjälp med träning inför gitarrtentan så är det bara att säga ifrån! Vi ses snart, vännen!

2008-01-05 @ 17:11:33
URL: http://ap84.blogg.se
Postat av: tititi

vad dukitg du är gumman..
har du oocks¨å fått info om ma/sv? de stod ju at de skulle göra grupper från bokstavsordning och då kanske vi kommer i samma grupp!! hoppas! ska kolla en massa böcker nu när jag e hemma så kanske vi kan låna lite av varandra-- puss och kram..

2008-01-05 @ 20:49:18
Postat av: Jossan

hur var det nu en sån där cylinderring 21 mm MP såg ut egentligen? ;)

2008-01-06 @ 13:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0