duktig elin.

Nu är Skapande skola avslutat. Om man bortser från att vi har opponering imorgon, men jag känner att det kommer gå galant. Faktiskt.

Och hur gick det med tårtan då? Jag berättade om mitt "mål" för de som satt omkring mig när vi skulle äta. Det var en massa frukt på tårtan så jag sa att jag kunde äta lite av den. Då sa min fina, underbara lärare Peter att jag kunde ta en vanlig bit, äta frukten och så kunde han äta resten. Och vet ni? Så blev det...! Jag klarade det! Jag åt en massa goda hallon, en yyyyyttepytte bit tårta (alltsåå, en halv tesked) och sedan langade jag över den till Peter.

Och har jag inte världens sötaste lärare? Peter gjorde precis som pappa gör, åt det jag inte åt upp. Hihi. Jag sa till honom när han fick biten att han visste ju inte om jag inte hade några sjukdomar...

Peter: Kom just att tänka på det, har du några?

Jag: Njae inte mer än schizofreni...

Peter: Nähä, det är ingen fara för oss...

och så pekade han på sig själv. HAHA. Söta, roliga Peter!

Och nej, jag är inte kär i honom. Inte officiellt ;)

Kommentarer
Postat av: mini

Men han ÄR utsnäll!! Flera Peter(s) till folket! =)

2008-01-17 @ 19:08:04
Postat av: Jossan

Man är alltid kär i Peter

2008-01-29 @ 23:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0