dags nu.

Jag ska jobba kl. 13.00. Det är barqa 3 timmar och 20 minuter kvar. Jag som hade tänkt vara effektiv idag. Bah. Jag har inte klätt på mig än, inte borstat tänderna heller för den delen.

Men jag ÄLSKAR att ta det lugnt på morgonen. Bara gå och skrota lite. Börja dagen med en kopp te och samtidigt läsa Svenska dagbladet. Fiffla med lite annat. Sedan äta frukost i lugn och ro med sällskap av Barometern. Skrota med lite annat igen. Sen borsta tänderna och duscha och så. Det är så mysigt. Men jag hade nog inte riktigt tänkt att klockan skulle bli såhär mycket.

Så dags att rengöra gaddarna och sedan resten av min lekamen så jag kan göra det jag ska sen. Stuuuuudier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0