sööööndag.

Söndag idag, igår kändes det som söndag eftersom jag var ledig i fredags och dessutom ute på krogen då. Så det kändes riktigt fint imorse när jag inte hade någon klocka som ringde och det var ledig söööööndag :)

Anders och jag cyklade tillFolkets park till kl. 11 för att gå på en marknad eller så. Massa skräp som kostade 10/15/20 kronor sådär ni vet. Men vi handlade grejer för 145 kronor. Det dyraste var cykellysen till Anders för 50 kr. Annars köpte jag ett märke till overallen,  en tårtspade,  plackers, feta spritpennor, någon vante  som man kan greja med på möbler så katthåren försvinner m.m. som jag inte ens minns. Grattis.

Igår så åt jag godis för första gången sen 6e januari. Det blev inte alls speciellt mycket, braaa. Saknade ju faktiskt chips mest, eller var mest sugen på det. Åt lite Plopp och chips, drack 2 glas Pepsi så var jag nöjd. Dock så lockar kakorna i skåpet idag, men nej nej. ENDAST lördagar. Jaaa.

Jag hann inte plugga klart i fredags så jag gjorde det nyss. Skönt, skönt. Har seminariet på tisdag så jag kan gå till körskolan och plugga imorgon efter skolan istället.

Ikväll är det I en annan del av Köping, wiiiie! Och mamma och pappa kommer hem till Sverige imorgon och förmoooodligen kommer de ner till Kalmar på lördag. Elin hoppas ska ni veta.

Näe, nu ska jaktstarten för herrar i skidskytte-VM få min uppmärksamhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0