mamma och pappa-lördag.

Idag kommer de! Nu sitter de nog i bilen och har så gjort i typ 20 minuter... Och jag ska traska bort till jobbet snart. Ska göra en del ärenden på vägen - vattna Jossans blommor, köpa fy-sprej och handla lite på Systemet. Jag jobbar 12-15 idag, istället för 13-16. Mamma och pappa kommer direkt till Giraffen, därför ska jag gå. Så åker jag brumbrum-älsklings-stora-Volvo X90 hem! Och så måste mamma och pappa handla de som de vill ha till frukost, för de äter annat än vi, tror jag minsann. Och så behöver jag också handla lite grejer.

Och idag är jag jättefin i min fina blommiga, kofta som jag köpt en blå t-shirt till, att ha under. Jaaa!

Alltså. Det har snöat inatt. Det vet jag inte riktigt om jag tycker om. Å andra sidan så är det SOOOOOOOOOL ute och den lyser nu på mig och det blir vaaaarmt! :)

Nehej. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0