löööördag.

Idag har det varit fullt sjå hela dagen känns det som. Visserligen steg jag inte upp förens vid 9, men sen dess. Tvätta lite, gå till Audio Video och försöka förstå något som jag inte fattar alls, vika tvätt och så. Sen kom AP och hämtade mig så brummade vi till NetOnNet så jag kunde byta väskan som jag köpte igår, men som var trasig. Sedan lämnade hon mig på jobbet. Sen jobb från 13 till 16. Fick besök av Titti med tvillingsyster Lotta också. Var rätt mycket att göra, det tycker jag om! Sen hem, upp i förrådet och lämna en massa kartonger och grejer, ner i tvättstugan, förbereda maten, plocka undan hemma. Sen så ringde jag hem till mor och far. Fick pappas kontonummer så jag kan betala min "lilla" skuld, men känns tokigt skönt att kunna göra det. Sen så var jag "liiiiiite" avundsjuk på att de åker till Teneriffa 06:50 imorronbitti. Pappa lovade att sola och bada åt mig. Dock ville han inte dricka någon Piña colada :( Men men, GT och Dorada (inhemsk öl) funkar ju också. Faktiskt så är Dorada den godaste öl  jag druckit, surt som tusan att den inte finns i Sverige!

Nähä. Dags att laga mat. Snart kommer min sötpöt hem. Jag har längtat efter honom tokigt mycket hela dagen. Sen blir Wii-spelande med lite kamrater ikväll. HAHA. Kamrater, det säger man ju typ i mellanstadiet eller i Sovjetunionen. HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0