EN MÅNAD!

Idag, 7 februari har jag inte ätit godis och allt sådant där, på en månad! YEAH! På klassfesten åt jag ju några chilinötter, två chips hos svärfaroch ett chips i lördags. Thats it. Är stolt som tusan! :) Men nu har jag ju bestämt att jag bara får äta på lördagar så nu blir det inget förens på lördag. Dock ska jag äta efterrätt imorron, hos Titti :)

Och med andra ord - ingen semla i tisdags! Vi gick förbi utan för biblioteket när de stod där inne och delade ut semlor gratis, men jag höll mig därifrån :) YEAH!

Nåja.

Mamma ringde mig ikväll. Idag hade de haft 34 grader på Teneriffa, SÅ SKÖNT. Men det hade blåst, så det var inte sådär jobbigt som det faktiskt kan vara. Och förmoooodligen så kommer mamma och pappa till oss nästa lördag! Wiiiihi! Jag har saknatde sjukt mycket och jag har inte träffat de sen den 12e november, efter hela familjens Teneriffaresa, så det är verkligen på tiden! Och så var det perfekt, för jag är ledig på måndagen och Amanda har sportlov och åker till Göteborg så de kan sova hemma hos oss! Wiiiie! Men nu är det ju inte helt säkert än. Men förbövelen vad jag hoppas!

Imorgon är jag LEDIG. Så det blir att handla och plugga. Och till körskolan om jag hinner. Sen på kvällen middag hos min Titti med AP, myyyspys! :) Sen är jag sjukt ledig i helgen, så himla skönt! Och massa skidor att se på TV :)


Nehe. Dags att duscha och senare ikväll är det Gordon Ramsey :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0