cheesecake.

Jag var ju på middag hos Titti i fredags. Hon bjöd på fantastisk mat, vi fick cheesecake till efterrätt. När hon berättade om maten några dagar innan och sa cheesecake frågade hon om jag tyckte om det. Då sa jag "ja, om jag får sylt till" och så tittade hon lite konstigt på mig. Jag översatte helt enkelt cheesecake och tänkte ostkaka... Men så var det ju inte riktigt. Hade aldrig ätiti cheesecake innan,men guuuud så gott det var! I vilket fall så bad jag om receptet så nu har jag lånat Tittis receptbok, men massa roliga recept.

Och ikväll så ringer Titti och uppmärksammar mig på att hon skrivit äggulor i receptet och äggvitor där i hur man ska göra. Så söt hon är, ringer mig för att säga det. Det är en riktigt vän det. Min kära Titti! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0