trotsig.

Jag känner mig lite trotsig tror jag minsann. Jag vill verkligen ingenting just nu. Jag orkar inte ha tusen intervjuer den här veckan, jag vill spola ner examensarbetet i toaletten och slänga mig på ett tåg mot Norrköping.

Fast jag har avklarat två samtal som var nödvändiga. De två lättaste av de alla tre. Inte lätt att ringa en support och bara kunna säga "det funkar inte" och sen inte fatta eller veta mer. Heja, heja.

Kan inte den 19e december komma fort, fort och kan inte jag få klona mig själv och den klonade ska vara supersmart och jätteeffektiv och vara galant på att intervjua. Jag smyger fram till den 19e december, den riktiga Elin. Tänk om...

Så mycket TÄNK OM... TÄNK OM borde inte finnas. Mitt liv består fanimig av TÄNK OM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0