rövkronor.

"Jag hatar pengar. Världen hade varit så mycket bättre utan dem. Låt oss försörja oss själva genmo"

Som ovan skrev jag typ för 30 minuter sedan i ilska. För jag hatar pengar. Det gör jag. Med det löste sig. Och jag är så sjukt glad. Förutom pengar är SJ röv. Och liksom Robin i Robins-reprisen sa igår "Vad är det för likhet mellan Baywatch och SJ?" "Jo, båda går i slow-motion när det är som mest bråttom". Och det stämmer fan så jädrans mycket. Och inte bara att SJ:s tåg går i slow-motion utan hela deras uppenbarelse och nu tänker jag främst på deras hemsida. Prutt. Dessutom påstår dem att det finns biljetter och när man ska till att betala många kronor tycker dem att nej det är fullbokat. Sen kostade ombokningsbar 9 kr och icke ombokningsbar 42 kronor, vad är det för skit? Muppar.

Jag vill ha Anders. En färdig uppsats. Fredagkväll. Körkort. Jobb. Sommar. Kärlek. Barn. En till ring på fingret. Farmor. Mormor. Farfar. Findus. Felix. Agda. Jack (fast snäll). Astrid Lindgren också. Och sluta tänka så mycket. Och hatar tumörer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0