prrrrrr.

Den senaste timmen har bara varit en massa Prrrrrrrrrrrrrr! Förövrigt har jag idag förklarat för Jennie hur bra ordet/ljuder Prrrrrrrrrrrr. är (det måste vara stort P och punkt eller utropstecken, annars blir det fel!), och så används det mycket och stort av Elin nu.

Varför?

- Titti och jag har skrivit "klart" resultatet. Kommer ju gå att dona, fixa och trixa med det, men vi har grunden klar!
- Jag har skrivit julkort till några nära och kära (ni är få ni som får, en massa av er får inte. Jag skickar bara till de utomstädes!)
- Största storebror med fästmö kommer på examen!!! HURRA!
- Och imorgon ska det sökas JOBB som aldrig förr!

Fattar ni AU3-are att det bara är typ 5 veckor kvar till EXAMENSDAGEN!? Vet ni hur kort tid det är av 4,5 år? Det är typ som en fis i rymden, en droppe i Systraströmmen, en tråd i overallen och en bokstav i examensarbetet! FY VAD BRA VI ÄR! Snart är det den 16e december.

Det händer mycket nu. Och ännu mer snart!

Kommentarer
Postat av: jennie

wiiii värsta länken till min blogg :D WÖHÖÖÖW

2008-12-09 @ 12:39:42
URL: http://sivle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0