fjärde advent.

Idag tyckte jag och Anders att vi inte kunde stå emot faktumet att det inte var sommar längre. Så vi bar in krukor, baljor och utemöbler i förrådet. Sen drog Anders upp en massa rödbetor samt en morot. Borde de inte vara döda pga. kylan? Knasigt. Nåja. Så Anders har ägnat hela dagen åt att lägga in rödbetor, har man världens bästa sambo eller? :)

Jag själv har ägnat dagen åt att jobba, efter vi hade burit in alltihopa. Lika kul som vanligt och jag blir kär i ungefär var tredje kund. Och hatar var femte. Ungefär så. Hade ett gamalt par idag, hjälpte dem med lite fleecetröjor. Den storlek de ville ha fanns inte så jag kollade om den fanns på lagret. Jajemen. Sa att jag kunde springa upp och hämta. "Vill du verkligen göra det? Snälla du! Tack!" Då blir man glad! Hujedamig vad söt den farbrorn var. Myspys.

Efter att jag slutat köpte jag julklapp till kissarna. En tunnel med bollar inuti och lite sånt. Enok har inte vågat gå in i den än, haha. FegEnok.

Sedan har kvällen ägnats åt att äta, duscha, packa, vattna blommor, ringa lite och dona och fixa. Jepp.

Nu ska jag nog packa klart och sedan sjunka ner i soffan. 05.50 rullar tåget ut från Kalmar central imorgonbiitti. Blir att stiga upp minst en timme innan. Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0