en enkel i dubbelsäng.

Lilla jag ska sova ensam i natt. Anders är en massa mil ifrån och jag vill vill vill INTE INTE INTE sova ensam. Jag vill ha Anders gosiga famn att krypa in i när jag behöver, jag vill kunna flytta foten 10 cm och nudda vid Anders, jag vill ha Anders mjuka händer på mig när jag somnar, jag vill ha tusen pussar innan jag går och lägger mig och tusen till när Anders går och lägger sig, jag vill andas tillsammans med Anders hela natten. Jag vill att hela sängen ska vara full med kropp. Jag vill att det ska prassla om Anders täcke också. Jag vill vakna vid 2 på natten och plocka bort TV-dosorna från Anders mage och stänga av TVn. Jag vill treva i mörker på morgonen tyst som en mus för att inte väcka honom. Jag vill vakna av Anders söta snarkningar och bara kunna säga -tyst- så att han slutar snarka.

Jag vill ha honom nära. Jag vill vara nära honom. Helst innanför hans hud.

Min älskade kärlek. Jag vill ha dig hos mig i den mörka natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0