tisdag.

Och det blev sovmorgon. Anders har ju helg så det är svårt att motivera sig att gå upp egentligen bara för att... Dessutom var det så mysigt att klappa på hans lena, gosiga hud. Det dumma är att det blir knas med måltiderna när jag går upp sent. Jag jobbar med start kl 13 och måste äta lunch vid 12-12.20 sådär. Om jag hade ätit frukost när vi gått upp hade jag inte varit ett dugg hungrig när det egentligen var dags för lunch. Så nu testar jag att äta en mycket sen och stor frukost, brunch typ. Får se om det funkar. Så jag har inte ätit än, bara druckit en kopp the, jaaa. Ska göra en varm macka sen, mums!

Idag har jag även fått en födelsedagspresent :) Den kom från Amanda och jag ska välja lite grejer, sen gör hon det och jag får det :) Det är ett armband där man har en länk, sedan så väljer man färg på band som hon pillar in i länken plus en berlock. Så jag ska välja berlock samt färg på bandet. Hon hade ett armband själv och det var tokfint! Taaaack, vännen!

Under morgonen har jag hunnit tro att Flora dött (det syntes inte att hon andades och hon var helt lealös, hualigen), fått Amelias höstnummer, sett Kina vinna OS-guld i synkrosimhopp eller vad det heter samt haft ont i armbågen. När jag kände det onda i armbågen slog det mig att jag drömde att mina armar gick sönder totalt. Jag hade en spricka i underarmen, armbågen var typ krossad och jag kunde inte böja ut min högerarm. Det äckligt. Hur jag lyckades med detta var att jag och Anders cyklade någonstans, sen så sa han något så jag började asgarva vilket gjorde att jag trillade eller vi krockade eller något. Hua.


...sommaren är slut, ingen Allsång ikväll :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0