teorin.

Vad händer, undrar ni kanske, med körkortet. Jorå. Förra veckan låg jag på latsidan. Men i måndags var jag på min lilla (bokstavligt talat) körskola igen. Gjorde två pärmar (en med 40 och en med 80 frågor) och klarade båda två utan bok, yeah! Ett fel hade jag på 80 frågor. Inte illa! Idag var där igen och gjordeoch 1x40 och 1x80. Hade dock tre fel på 40 och typ 7 fel på 80... Ska kolla igenom frågorna imorgon. Men det närmar sig!

Hon som jobbar där, som är min lärares dotter, sa idag att hon var imponerad över hur bra det gick för mig och så fort! :) Hon tyckte jag skulle börja köra igen så trodde hon att jag kunde köra samt skriva upp i mitten av september! Jisses. Så optimistiska ska vi kanske inte vara. Grejen är nämligen den att som det ser ut på nätet så finns inga tider att skriva upp innan den 1a september och efter det måste man ju skriva och köra samtidigt. Vilket jag inte vill, ju.

Men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0