sista allsång på skansen.

...var det igår. Och det bästa programmet i år! Utan tvekan. Det som bekymrar mig är att alla program brukar vara så bra som det var igår och så har det inte alls varit i år. Tråååkigt. Och som AP skrev i ett SMS: "Jag vill ha Lasse och En kväll i juni!". PRECIS! En hel allsångssommar utan Lasse över huvud taget. SKAM, är vad det är. Det satt ju en gubbe i publiken som såg ut somensjöman typ, det var han som var med i reklamen för Allsång, slog mig nu. Men jag fick för mig för en stund att det kanske var en förklädd Lasse. Men icke. Tråkigt! Dock så var ju BAO med Helen Sjöholm och Tommy Körberg där och de kan ju aldrig vara dåliga. "Du är min man" är ju så himla fin. Och jag har hört den LIVE med just BAOoch Sjöholm på Allsången, 2003 tror jag det var.

Hoppas på att nästa säsong, sommren 2009, håller den kvalité som sista programmet gjorde säsongen 2008.


- "Susanne Lanefeldt har ju knipit i 40 år! Om jag skulle knipa så länge skulle jag börja bajsa genom munnen!"

(Robert Gustafsson som Tony Richardsson)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0