resten av min födelsedag.

... fortsätter här i löpande text :)

Jag lagade mat och så. Pratade och gosade med Anders. Sedan åt vi - rostbiff, potatisgratäng och sallad. Mumsfilibabba. Var tokigt länge sen jag/vi gjorde potatisgratäng. Äääälskar det.

Sedan så ville Anders Panders ha godis och vi hann precis till Tokiga Ture. Strax efter vi kommit hem så kom Jossan och Sara och så åt vi "tårta" ;) Muuuums det med! Lite tjöt och sådär. Mysigt. Sånt där borde man göra oftare, inte bara när man fyller år.

Nu har vi tittat lite på biljetter och sånt där, men det löser sig alltid. Om 20 minuter börjar fotbollen, Sverige-Frankrike. Anders ringde och beställde 8:an förnågra timmar sen. För en stund sen hade vi fortfarande inte fått den, hoppas den kommer snart. Fotbollen sänds där alltså...

Förresten så köpte jag en bok till mig och en DVD-box till Anders ju. Anders blev tokglad, hihi. Jag köpte "Flyga drake", har precis läst ut "Tusen strålande solar" av samma författare. Vill bara ha meeer. Sluka! Nu vet jag ju inte hur Flyga drake är, men om den är hälften så bra som Tusen strålande solar så är den ändå tokbra! Sådär, det var födelsedagens boktips ;)

Jag har sparat ut mina naglar lite. Eller rätt mycket för att vara jag. Det är lite störigt när man skriver på tangentbordet, haha. Kanske ska fila ner dem lite. Två av dem har dessutom gått av.

Förresten tog min svägerskaminoskuld i videosamtal idag. Haha. Först lät det konstigt frånmobilen, sen tog jag upp den. Då började det ringa. Jag svarade, hörde inget och tittade på skärmen - nämen där är ju jag. Huu!? Jaha. Eller vaddå? Jaha, HAHAHA.

Typ :)

Nu ska jag mysa i soffan de sista timmarna av MIN dag. 23 år. Herreminjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0