regning söndag.

Dagen började med en gosig Flora i sängen och damernas linjelopp i OS, sedan tog jag mig upp för att gå ut och gå/springa. Sedan hem för dusch och påklädning och frukost. Åt frukost, lyssnade på OS och läste Amelia. Drack teet i soffan och tittade på linjeloppet. Sedan låg jag och myste under filten och såg klart loppet där Emma Johansson tog OS-silver! TJOHO! Sveriges första medalj! När det var slut så tittade jag klart på Jönssonligan på Mallorca som jag började se på igår. Innan kl 16 ska jag till H&M och köpa hårinpackning. Och strax innan kl 18 skajag vara på KM för att beställa mat till mig och AndersPanders som slutar kl 18 - samtidigt som Ljungskile-KFF börjar. HEJA KALMAR FF!!!

Nu har jag precis beställt bussbiljett till den 22a då päronen ju bjudit till kräftskiva. SJ-biljetterna var alldeles för dyra. Kom undan med 257 kronor på Swebus... Hoppas nu bara Anders också kan följa med! Det visar sig, men tyvärr blir det nog inte så... :(

Nähä, nu är det väl kanske dags att se på någon till film :) FInns inte mycket annat att göra idag - men det är rätt mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0