mamma-sms.

Min söta mamma har bestämt sig för att lära sig SMSa. Jag har tänkt visa henne toklänge, men det har aldrig blivit av. Men igår plingade det till och det var från mamma!

"Hejsnorpet
Skassmsa sjalv
Kram mamma"

(Snorpet är jag det, bättre smeknamn får man leta efter!) Jag vette katten hur hon lyckas med alla mellanslag eller hoppa ner de där stegen. Men det kvittar ju. Jag pratade med mor på telefon senare igår och vi pratade om hennes SMS. Hon undrade hur jag kunde svara så fort och påpekade att de kom upp konstiga ord när hon skrev, tex "knulla" när hon skulle skriva "själv". Hihi.

Precis kom ett nytt:

"Älsklingen snart kan jag
                 mamman.."

Hihi! Så söt mamman min! Och duktig! Det är inte alla 54-åriga kvinnor som bestämmer sig för att lära sig SMSa helt själv inte! Heja mamma!



(Nu sträckte Flora ut sig, hon ser ut som en hårig köttfärslimpa...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0