LSK-KFF.

Vi vann, 4-2 eller 4-1 till oss är frågan. Kommentatorerna sa att det var 2-4, det stod 1-4 på "skylten" och på nätet säger sambon att det står 1-4. Hm. Egentligen spelar det ju ingen större roll om inte hela allsvenskan kommer avgöras på målskillnad, men det vore lite intressant att veta. Nu säger TV4Sporten 4-2 till Kalmar så det bör ju vara 4-2...

När vi var på AIK-matchen i måndags så kom det ett sällskap typ 7 sekunder innan matchen började och satte sig bredvid oss. Bredvid mig satte sig vad jag skulle kalla lodis, inte onykter. Men inte speciellt välvårdad om man säger så. Strax efter han slagit ner sitt breda arsle (han satt typ på min stol också...) bredvid kände jag en lukt som inte var allt för förnäm. Det sjuka var att jag kände igen den. Men, jag själv luktar inte så illa även om jag varit äcklig och inte duschat när jag borde. Och vad jag vet så har jag ingen i min bekantsskapskrets som luktar så heller... Funderingarna satte igång och när det närmade sig halvlek slog det mig - jag själv, min fästman och mina bästa vänner luktar visst så. NÄR VI HAR OVERALL PÅ OSS. Han luktade overall. Med andra ord har han inte tvättat sina kläder på fyra år, sätter sig var fasiken som helst samt har en massa ingrodd cider, öl, sprit och spritpenna i kläderna. Uäck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0