lördagsbrevet.

Imorse kom jag på - brevet! Det hängde på kylen och öppnades så fort jag kom på det.

Innuti låg ett jättesött kort med en söt hälsning samt ett par tokiga örhängen i form av kossor :)





Människan bakom kuvertet var den jag trodde att det var - AP. Poststämpeln (Malmö) avslöjade henne ;) Tack så jättemycket vännen, du kommer vara saknad ikväll!

Det tokiga är att jag drömde att jag öppna kuvertet, inatt. Det som låg i var en napp. Haha. Varför skulle någon ge mig det? Tokigt värre. Och återigen drömde jag om cyklar så jag slog upp det i min drömtydningsbok. Det var lite att man var på väg någonstans och så där. Men tidigare har jag ju ramlat med cykeln och i natt hämtade jag den från en verkstad och dem hade förstört den totalt och sådant stod det inget om. Men det här med på väg - det stämmer. Både inre och yttre resa. Oj vad personligt det blev :)

Nu ska jag fortsätta dricka cider och snart fixa grillen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0