kommentarerna.

Signaturen "V" tycker jag är dum som skriver att jag inte vill ha några kommentarer när jag tidigare har klagat på att jag inte fått några. Denna människa verkar inte förstå. Jag vill inte ha kommentarer som folk sitter och skriver in på 1000 andra bloggar bara av den anledningen att dem vill höja sin statistik på deras egen blogg. Jag vill heller inte ha gratis saker från Kicks eller gratis biobiljetter. Det är detta folk skriver i sina kommentarer. TRÅKIGT. SLUTA.

Om jag nu måste precisera vad jag vill ha för typ av kommentarer så är det väl frågor ställda till mig - Elin Westerberg, kommentarer som är kommentarer om det jag skrivit osv.

Så "V", din kommentar var ju betydligt trevligare även fast du nu inte vågar skriva ut vem du är samt inte verka förstå min irritation över de senaste 20 kommentarerna.

Uppdatering:

Glömde svara på frågan - jag blir nöjd när jag får som jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0