gooood morgon!

Vaknade vid 6.30 av en krafsande Enok, släppte in katterna i sovrummet och somnade om. En kvart senare ringde Anders klocka, morgonpuss. Satte på OS för att slumra till tempoloppet. En stund senare vaknade jag till av en Flora som var gossugen. Klockan hade hunnit bli 7.30 och även om jag ville ligga kvar och gosa med sötkatten så gick jag upp. Pussa på Anders, prata lite, tömma kattlådan. Säga hej då till älskling och sedan snöra på sig skorna och ut på morgonrundan. Promenad och springning. Var hemma vid 9.30, dusch och frukost. Givetvis lyssna på Äntligen morgon med Adam och Gry, både hemma och när jag var ute. Tempoloppet, herrarnas på, på ljudlös. Lång härligt frukost med Barometern som sällskap. Kokt ägg, vaniljyoghurt med müsli, the, jucie och knäckemacka. Drack precis upp thet i soffan med en gosig Flora bredvid mig och fortfarande tempolopp på TVn.

Resten av dagen består av:

- påklädning
- ärenden påstan (storebrors 30-årspresent, beställa rosévin på bolaget om det går, köpa CD-case)
- jobba lunch
- skriva pärmar
- tillbaks till jobbet och lära mig hur man stänger
- och säkert något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0