fräckisar.

Gubben och gumman hade sex. Då ringer det på dörren.
Gumman: De ring på döra!
Gubben drar ut snoppen en stund och förtsätter sen.
Gumman: DE RINGA PÅ DÖRA!
Gubben gör samma sak igen. För tredje gången skriker gumman högt i hans öra:
- DE RINGA PÅ DÖRA!!!
Gubben: Jaha... jag trodde du sa "den gled in i röva".

---

Snön ligger vit på taken, tomten knullar en nisse i baken.
Tomtemor vid spisen står, hör när det för tomten går.
Tomtemor blir kåt och glad, men hittar bara en ask choklad.
Upp med bit för bit i musen, tänka sig det gjorde susen.
Musen är nu full och kletig, tomtens balle slak och smetig.
Nissen ställer sig på tå, för att kunna musen nå.
Tomtemor vill suga kuken, tomten torkar sig på duken.
Nissen knullar som en tok, frustar som ett gammalt lok.
Tomtemor hon gnyr och kvider, nissen ut ur henne glider.
Nissen är nu glad och nöjd, det här med jul det är en fröjd!
GOD JUL!

---

Berit och Stura ligger och hånglar. Plötsligt säger Berit:
- Kör upp ett finger i mig.
Sture gör som hon säger. Efter en stund säger Berit:
- Kör upp två fingrar i mig.
Det gör Stura gärna. Efter ännu en stund:
- Stick upp hela handen!
Sagt och gjort. Tillslut säger hon:
- Stick upp båda händerna i mig!
Sture gör som han blir tillsagd.
- Klappa! ropar Berit.
- Det går inte! svarar Sture.
Berit ler stolt och säger:
- Trång fitta, va!?

---

Två par är på en färja och blir engia om ett partnerbyte till natten. Männen avtalar inbördes att de ska peka i smöret vid frukosten dagen efter för att visa hur många gånger de fått sex med den andres fru. Den första mannen myser, han vet att hans fru har mens. Nästa morgon sticker han tillfreds tre gånger i smöret och ler. Smilet försvinner dock när den andre tar sin kniv och sticker den tre gånger i sylten och fyra gånger i nougaten...

---

7-åriga Pelle såg sin 15-åriga storasyster komma ut från duschen. - Maria, jag måste få se dig naken!  säger han. - Är du inte klok? undrar syrran. - Snälla jag måste! sa Pelle igen. - NEJ! sa hans syster irriterat. - Men bara lite? bad Pelle. - Okej då, sa hans syster och särade snabbt på sin badrock. - Åh vad skönt! sa Pelle, dem stora killarna i skolan sa att du fått kuk i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0