äntligen!

Nu är DEN min! Tjoho! Fick ett SMS igår om att den kommit till butiken. 10 minuter senare var jag där och ytterligare fem minuster senare var den min, bara min! Ville få ner kostnaden jag skulle lägga i butik typ så mycket som möjligt. Tog 299:-, förhöjd på 100 kr i 18 månader. Plus 39:- i månaden för försäkringen (det är det värt, det vet jag nämligen). Skulle då få betala 312:- för telefonen, det var ju inte så blodigt. Men jag hade Gud, eller någon, på min sida. För han glömde ta betalt. När jag räckte fram betalkortet så sa han "äsch, det glömde jag slå ut så varsågod!", typ. TACK TACK sa en fattig Elin.

Och jag kan nog redan nu säga att detta är det bästa telefonen jag någonsin haft! NördElin.

En annan sak som är äntligen är att IKEA-katalogen som kom idag. Nu ska jag lusläsa sidorna med byråer och soffbord - viiiiill ha. Hoppas de finns snygga i rätta mått. Visserligen har IKEA sen tidigare en byrå som skulle passa perfekt, men den är 10 cm för bred :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0