vårkänslor.

Jag vaknade vid 6.30 och kände mig utvilad. Om det är något som ger vuxenpoäng så vill jag inte ha dem. Jag vill inte vakna efter 6½ timmars sömn en ledig lördagmorgon och känna mig utvilad. Jag gick upp och kissade. På vägen till toan såg jag en klarblå himmel och sen strålande sol - underbart! Hoppades att det skulle hålla i sig. Gick och lade mig igen, somnade. Lite gos och sen ringde Anders klocka när den slog över till 8.00. Jag låg och drog mig en stund och katterna sa godmorgon.

Sen gick jag upp - fortfarande sol! Gick ner i tvättstugan för att hämta tvätten. Gick i bara t-shirt på överkroppen och det var skönt! Anders oljade utebordet igår så den underbara doften slog emot mig när jag klev utanför dörren, riktigt mycket vårkänslor. Fåglarna kvittrade och jag kunde inte annat än njuta!

Nu har jag ätit frukost i lugn och ro, lyssnar på Ring så spelar vi och nu är det Melodikrysset. P4 är bäst på lördagar! Jag har även fixat lite och ställt upp grejer i förrådet. Vid lunch kommer Titti och vi påbörjar våran mysdag :)

Vädret är ju strålande idag, men kolla! Barran menar att det ska fortsätta!

image207
Nu vill man inte vara någonannanstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0