vår och sommar.

Alltså. Den senaste veckan har det varit fantastiskt väder här i Kalmar. Jag har till och med fått färg (där huden inte täcktes av tyg) och ett par dagar har jag kunnat lämna jackan hemma. Och det finns fler vårtecken, kolla:

- jag har bytt ut vintermunderingen i soffan till vår och sommar-kuddar med tillhörande filt.

- jag lyssnar på Peps Person

- vi ska grilla imorgon

-det är ljust till kl 21 nästan!

- jag har tagit upp alla vinterskor i förrådet (dock har jag 1½ vinterjacka kvar, dels för att det kan blåsa sjukt mycket + att om man ska någonstans och ska vara stille ute, typ fotbollsmatch på Fredriksskans, kan det vara bra. ½ är en jacka som inte är så tjock, men ser ut som en vinterjacka)

- jag har tagit ner ett par ballerinaskor från förrådet

- man vill bara vara ute hela tiden

- det börjar bli gröna knoppar på riktigt nu

- m.m.

- m.m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0