trött.

Har suttit vid mitt nya skrivbord i sovrummet från 18.30 tills nu. Ett par besök i köket för hämtning av nytt te, i min nya fina kopp. Läser en jättebra och intressantbok som ska vara utläst till torsdag. Grejen är att den här Arnqvist ordbajsar MYCKET sällan vilket resulterar i att typ ALLT är viktigt om pennan glöder fett mycket. Dessutom ligger jag långt efter i kunskaper om lite grejer så jag måste lära mig (kan man gå om en delkurs i AU2 och begära studiemedel från högskolan. Arg är vad jag är!)...

Bourdieuuppgiften som ska in imorgon har Titti responsat på och än en gång använder jag gammeldagsa ord, hihi. I vilket fall så skulle vi skriva fyra sidor och jag råkade skriva lite mer, jag mailade min lärare och frågade vad som hände om man skrev mer än "maxfyra sidor". Svaret var att hon hade haft en lärare som sa att hon/han slutade läsa efter fyra sidor och om inte uppgiften var besvarad efter de sidorna fick man underkänt. Hon menade dock på att hon inte var så hård, men att det är en konst att hålla sig kort (jaja, det är det. Men hur lätt då? Speciellt i denna uppgift...). Jag var lite nervös eftersom jag skrivit drygt fem sidor! Ojoj. Men nu, när jag tittade på Tittis respons så var det drygt fyra sidor! WIIIHI! Typ fyra sidor och sju rader. Så skönt! Slipper korta ner!

Nu måste jag gå och skriva ut det så jag kan förbereda mig lite tills imorgon. Uh. TRÖTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0