självbild och motivation.

Ovanstående har jag ägnat hela dagen åt. Eller från strax efter 9 till nyss. Ca fem timmar då. Men nu är jag klar! Wihi! Har seminarium på det på onsdag men skulle även skriva ett paper på 2-3, jag har skrivit fyra tror jag. Vi har även seminarium på Språk och kapital som vi också ska skriva till. Har inte börjat på det men idag orkar jag verkligen inte... Vi har inga föreläsningar på tisdag så i värsta fall får jag göra det då. Men jag har en hel helg som jag inte vet vad jag ska göra med även om det vore väldigt bra om vi rensade ut i förrådet i helgen.

Föresten så har jag bara seminarium på en av grejorna. Men vi ska skriva om båda. Fast nu har jag det roliga kvar, jag tycker det är sjukt intressant (sociologi) och det ju liksom så som jag tänker. TOKIGT!

Nu ska jag maila Jossan och hoppas hon har några böcker att låna ut till mig så jag slipper snylta på Titti ;)


Jag har inte ätit lunch och är inte hungrig. Tokigt. Men det är ju sjukt gott med potatismos, vilket vi har i kylen. Kan ju äta bara för att det gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0