läsning.

Läste ju i förmiddags och när jag hade jobbat och fixat lite ärenden så börjades det igen. Som tur var upptäckte jag att jag skulle ha läst den engelska texten till torsdag och två andra texter till imorgon, som jag hade glömt bort! Men nu märkte jag det som sagt. Så jag läste dem, vilka handlade om Bourdieu. Vi läste en artikel och första halvan av den var jättebra och jätteintressant. Det är ju liksom så som jag tänker på något vis... Lustigt :)

Har kollat igenom och skrivit ut alla (typ femhundrasjuttitretton stycken) papper. Kollat vilka böcker och andra texter jag saknar så jag kan fråga lite imorgon. Sen har jag fyllt i lite i min nya fina almanacka! Bild kommer en annan dag! Men FIIIIIN är den och jag älskar den redan!

Imorgon börjar jag 10.15, det känns rätt bra just nu.

Nu ska jag hälla i mig en massa vatten, var kommer denna törst ifrån? Sen ska jag kissa och borsta tänderna. Sen krypa ner i sängen och läsa lite i min braiga bok om jag orkar. Jag tror inte jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0