kurr.

Min mage börjar så smått skrika efter mat. Jag åt frukost vid 7, skrev dugga mellan 8.20 och 9.10 sen var jag och simmade drygt en kilometer. Så det är inte så konstigt att jag är hungrig.

Men jag får vänta lite grand till. Så det inte bli för tidigt. Ska ner i tvättstugan strax, sen kan jag äta.

Och jag längtar så tokigt mycket efter en sådan där dag när man inte har något planerat och bara kan göra vad man vill. Men jag har ytterligare en dugga på onsdag, veckan efter det en hemtenta som ska in plus att jag borde börja med vårat slutexaminationsgrej. Så det dröjer nog. Ska jobba arslet av mig så jag får undan lite av det, men det är så lätt att säga. För det kommer ju alltid saker i vägen. Annat som ska läsas, matlagning, att man måste sova, städa, tvätta sig, träna. Ja. En massa saker. Vissa iofs livsnödvändiga men ändå.

Fy bövelen vad jag skulle vilja lägga mig på altanen och SOLA. Men först mat, sen jobb.

Hoppas solen är kvar i eftermiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0