KFF och bourdieu.

Två stycken WIIIIIIIIIHI blir det såhär på kvällskvisten.

Det första WIIIIIIIIIHI:et kom för ca två timmar sen då det stod klart att KFF hade satt tre mål i röven på Ljungskile (egentligen fyra, dumma domare) men också fått ett där bak själva. Men vinst var det som räknades och det var endast den och min Xider Spring som var rolig under matchen.

WIIIIIIIIIIIIIHI nummer två är att jag blev klar med uppgiften precis! Har skickat till Titti för granskning samt skickat tillbaks hennes med respons från mig (vem fan är jag att ge repsons på Tittis underbara texter?)...

Så imorgon är det nya tag med Arnqvists bok som Titti läst ut så jag kan låna den av henne (jag undrar varför jag aldrig sett vingar på henne). Så, jag har att gööööra imorgon! Den ska vara utläst tills på torsdag men enligt litteraturlistan är den 157 sidor så det borde ju gå rätt smort.

NU? Ja, gissa tre gånger.























Sängen, kojen, kärleksnästet. GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: A.P.

Tja sötis! Jag sov middag när du skickade sms, därav mitt uteblivande svar... Sorry =) Antar du e glad nu när KFF vann. Vi spelade mot DIG i lördags, 1 lika... MEN VI E ÄNDÅ PÅ VÄG MOT GULDET =) Puss&kram

2008-04-07 @ 23:39:06
URL: http://ap84.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0