helg, helg, helg!

Nu är det helg! Och jag har ingen skola förens på tisdag, dock så ska jag jobba på måndag och plugga inför duggan. Men ändå! Idag hade jag en rätt menlös föreläsning. Någon snubbe som är jättepopulär tydligen och en massa pedagoger från fältet kom. Men jag har för lite jött på benen i detta ämne för att tycka det är speciellt intressant och för att förstå. Det var väl det som var grejen, att man inte hängde med för att man inte fattade, Eller så var det för mig i alla fall. Vissa saker var intressanta, men jag hade kunnat göra något vettigare mellan 10 och 16 idag.

Nåväl. När jag väl kom hem så städade jag. Så skönt att ha det gjort! Imorgon ska jag leka med Titti hela dagen, eller vi ses nog vid lunch. Innan dess ska jag bara njuta av ledighet! Wiiiihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0